Visby by Night
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.


Vampire lajv i Visby.
 
HemLatest imagesSökBli medlemLogga in

 

 Minilajv eller så?

Gå ner 
+3
Hackern
Beauty
Oleander
7 posters
FörfattareMeddelande
Oleander

Oleander


Antal inlägg : 40
Registreringsdatum : 09-06-21
Ålder : 33
Ort : Falun

Minilajv eller så? Empty
InläggRubrik: Minilajv eller så?   Minilajv eller så? Emptyfre jul 10, 2009 2:20 am

Tjenare folks...

Ingela (Niklas) här och skulle bara kolla lite med folk.
Det är såhär att under medeltidvseckan och en vecka efteråt (möjligtvis längre) så är jag nere på Gotland. För er som inte vet så bor jag uppe i Falun för tillfället och kommer nog sällan ta mig till kära gamla Gotland. Så jag undrar ju då om det är några som är på ett minilajv någon gång när jag är nere... typ andra veckan eller så, är inte helt säker på när jag ska åka men det kan bli så tidigt som fredagen efter medeltidsveckan till kanske måndagen därpå eller något. Beror på när folk kan och så.
Vad som vore ännu bättre var ju såklart ett storlajv men är ju inte nödvändigt såklart. Men om det är några som är på så är det bara att svara och så kommer vi överens om en tid och plats m.m. Det vore schysst också om det hölls av någon som inte är jag eftersom jag ska på flera lajv innan jag ska ner till Gotland och har fullt upp under hela m-veckanvilket gör att jag inte kommer kunna planera eller så. Men ville bara säga det så om det är någonsom vill träffa Konstnären när han väl beger sig utanför teatern han praktiskt taget bor på så är den veckan den bästa tiden.
Eftersom jag planerar att få ett jobb strax därefter och kanske inte kommer kunna komma ner så mycket senare. Förhoppningsvis blir det ett jobb nära Stockholm eller allra helst på självaste Gotland. Fingers crossed...

Men nu ska jag inte tjata på mer. Tack för mig.
Till överst på sidan Gå ner
Beauty

Beauty


Antal inlägg : 59
Registreringsdatum : 09-06-30
Ålder : 33
Ort : Växjö

Minilajv eller så? Empty
InläggRubrik: Sv: Minilajv eller så?   Minilajv eller så? Emptyfre jul 10, 2009 1:05 pm

jag skulle gärna vara med på ett minilajv och eftersom jag kommer flytta från gotland så skulle det vara kul med ett minilajv innan jag flyttar från ön...
Till överst på sidan Gå ner
Oleander

Oleander


Antal inlägg : 40
Registreringsdatum : 09-06-21
Ålder : 33
Ort : Falun

Minilajv eller så? Empty
InläggRubrik: Sv: Minilajv eller så?   Minilajv eller så? Emptyfre jul 10, 2009 3:40 pm

Yay! Du flytta från Gotland? Kunde jag aldrig tänka mig Razz.
Tror att vår käre "vän" Profeten/Uppfinnaren är på också, senast jag pratade med honom iaf. Och det var... typ inatt så ja. xD
Till överst på sidan Gå ner
Hackern

Hackern


Antal inlägg : 170
Registreringsdatum : 09-07-02
Ålder : 30
Ort : Klintehamn

Minilajv eller så? Empty
InläggRubrik: Sv: Minilajv eller så?   Minilajv eller så? Emptyfre jul 10, 2009 6:05 pm

Jag skulle antagligen vara på ifall jag är på Gotland då ^^
Till överst på sidan Gå ner
DenYngsta




Antal inlägg : 4
Registreringsdatum : 09-07-01
Ålder : 29

Minilajv eller så? Empty
InläggRubrik: Sv: Minilajv eller så?   Minilajv eller så? Emptyfre jul 10, 2009 7:03 pm

Om jag är hemma, så lätt(:
Till överst på sidan Gå ner
Profeten

Profeten


Antal inlägg : 137
Registreringsdatum : 09-06-22
Ålder : 29
Ort : Klintehamn

Minilajv eller så? Empty
InläggRubrik: Sv: Minilajv eller så?   Minilajv eller så? Emptyfre jul 10, 2009 8:38 pm

jag kan enkelt anordna ett mini-lajv antagligen, ska bara prata med Oscar och Adam först
har nog även något det skulle kunna handla om i bak fickan Razz
Till överst på sidan Gå ner
Mandrake.

Mandrake.


Antal inlägg : 34
Registreringsdatum : 09-07-14
Ålder : 32

Minilajv eller så? Empty
InläggRubrik: Sv: Minilajv eller så?   Minilajv eller så? Emptytor jul 16, 2009 6:59 am

Jag vore nog på på det, bara jag har ledigt då... mit schema är så jäkla oförutsägbart att jag har jätte svårt att planera saker..
Till överst på sidan Gå ner
Guldring

Guldring


Antal inlägg : 92
Registreringsdatum : 09-07-13
Ålder : 32
Ort : Hemlig

Minilajv eller så? Empty
InläggRubrik: Sv: Minilajv eller så?   Minilajv eller så? Emptytor jul 16, 2009 10:53 am

Om det är i närheten av Visby och jag är ledig så är jag eventuellt
Till överst på sidan Gå ner
Sponsored content





Minilajv eller så? Empty
InläggRubrik: Sv: Minilajv eller så?   Minilajv eller så? Empty

Till överst på sidan Gå ner
 
Minilajv eller så?
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1
 Liknande ämnen
-
» Minilajv "En vänlig sammankomst"

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
Visby by Night :: Vampires on the island :: Regler-
Hoppa till: