Visby by Night
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.


Vampire lajv i Visby.
 
HemLatest imagesSökBli medlemLogga in

 

 angrep på clan brujah ett angrep på Camarillan

Gå ner 
5 posters
FörfattareMeddelande
Torpeden

Torpeden


Antal inlägg : 21
Registreringsdatum : 09-07-14

angrep på clan  brujah ett angrep på Camarillan Empty
InläggRubrik: angrep på clan brujah ett angrep på Camarillan   angrep på clan  brujah ett angrep på Camarillan Emptytis aug 04, 2009 10:17 pm

Svar komer att krävas på Torsdag angånde Piss myrans död varesig det rör sig om en Sabbat Attack eller en fiende i bland oss ...
Till överst på sidan Gå ner
Hackern

Hackern


Antal inlägg : 170
Registreringsdatum : 09-07-02
Ålder : 30
Ort : Klintehamn

angrep på clan  brujah ett angrep på Camarillan Empty
InläggRubrik: Sv: angrep på clan brujah ett angrep på Camarillan   angrep på clan  brujah ett angrep på Camarillan Emptyons aug 05, 2009 8:58 am

Kunde inte sagt det bättre själv torpeden
Till överst på sidan Gå ner
Beauty

Beauty


Antal inlägg : 59
Registreringsdatum : 09-06-30
Ålder : 33
Ort : Växjö

angrep på clan  brujah ett angrep på Camarillan Empty
InläggRubrik: Sv: angrep på clan brujah ett angrep på Camarillan   angrep på clan  brujah ett angrep på Camarillan Emptyons aug 05, 2009 11:37 am

jo det vet jag ju och främs måste jag först få prata med mitt child som har klinte som sin domän jag vet inte riktigt vad som hänt där...
Till överst på sidan Gå ner
Förgöraren

Förgöraren


Antal inlägg : 87
Registreringsdatum : 09-07-13
Ålder : 31
Ort : follingbo

angrep på clan  brujah ett angrep på Camarillan Empty
InläggRubrik: Sv: angrep på clan brujah ett angrep på Camarillan   angrep på clan  brujah ett angrep på Camarillan Emptyons aug 05, 2009 10:32 pm

svar kommer att krävas på torsdag... och vi kommer få dom...
Till överst på sidan Gå ner
Profeten

Profeten


Antal inlägg : 137
Registreringsdatum : 09-06-22
Ålder : 29
Ort : Klintehamn

angrep på clan  brujah ett angrep på Camarillan Empty
InläggRubrik: Sv: angrep på clan brujah ett angrep på Camarillan   angrep på clan  brujah ett angrep på Camarillan Emptytor aug 06, 2009 1:28 am

Pissmyran har dodats... snart ar det inte mycket kvar att leva for, om jag inte visste att jag var den enda som skulle overleva Gehenna skulle jag gatt in i solen for lange sedan

//Profeten

Pissmyran kommer vara saknad av mig forevigt. Den som har gjort detta dad kommer fa leka med Kedja, Kniv, Blod och kanske nymfen om hon orkar...

//Uppfinnaren
Till överst på sidan Gå ner
Förgöraren

Förgöraren


Antal inlägg : 87
Registreringsdatum : 09-07-13
Ålder : 31
Ort : follingbo

angrep på clan  brujah ett angrep på Camarillan Empty
InläggRubrik: Sv: angrep på clan brujah ett angrep på Camarillan   angrep på clan  brujah ett angrep på Camarillan Emptytor aug 06, 2009 1:31 am

pissmyran lever vidare i våra tankar...

nu ska vi dock först hämnas och sedan fira i hans minne! BRUJAH LIVE FOR EVER!!!!!
Till överst på sidan Gå ner
Sponsored content





angrep på clan  brujah ett angrep på Camarillan Empty
InläggRubrik: Sv: angrep på clan brujah ett angrep på Camarillan   angrep på clan  brujah ett angrep på Camarillan Empty

Till överst på sidan Gå ner
 
angrep på clan brujah ett angrep på Camarillan
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
Visby by Night :: Vampires on the island :: Vem är jag?-
Hoppa till: