Visby by Night
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.


Vampire lajv i Visby.
 
HemLatest imagesSökBli medlemLogga in

 

 Vem är Lich Denn

Gå ner 
5 posters
FörfattareMeddelande
Lich

Lich


Antal inlägg : 5
Registreringsdatum : 09-08-05
Ålder : 34
Ort : Berga

Vem är Lich Denn Empty
InläggRubrik: Vem är Lich Denn   Vem är Lich Denn Emptyfre aug 07, 2009 12:24 am

Hola

My name is Lich and Im from italy. There I work for the camarilla and I am the owner of a very popular club.

My age is: 72

I look like: 20

I do enjoy art of any form very much and like to sing myselfe.

Someday in the future I see myselfe having a goule but Im currently to young according to myselfe and Im much more interested in finding someone to share all these beautifull nights tougheter with.

Tonight I arrived at Visby airport and joined a meeting with some swedich Vampires, unfortunately my timing was quit bad because of the reasent murders. But I meet allot of interestning people and I am already looking forward to my next tripp to this beautifull country!

Love / Lich
Till överst på sidan Gå ner
Gloria

Gloria


Antal inlägg : 59
Registreringsdatum : 09-07-26
Ålder : 36
Ort : Okänd

Vem är Lich Denn Empty
InläggRubrik: Sv: Vem är Lich Denn   Vem är Lich Denn Emptyfre aug 07, 2009 2:32 am

It was a pleasure to meet you, beautiful italian Toreador. You might live far far away. But It's always good to have such wonderful contacts in other countries. Especially when they are so loyal to the Camarilla.
I hope we can still keep contact.
And thank you for your worries.

/Gloria
Till överst på sidan Gå ner
Alexander_Vendstadt

Alexander_Vendstadt


Antal inlägg : 63
Registreringsdatum : 09-08-03
Ålder : 43

Vem är Lich Denn Empty
InläggRubrik: Sv: Vem är Lich Denn   Vem är Lich Denn Emptysön aug 09, 2009 5:08 am

När reser du egentligen?

Om det blir ett live den 14'e hinner du vara med på det?
Till överst på sidan Gå ner
Lich

Lich


Antal inlägg : 5
Registreringsdatum : 09-08-05
Ålder : 34
Ort : Berga

Vem är Lich Denn Empty
InläggRubrik: Sv: Vem är Lich Denn   Vem är Lich Denn Emptysön aug 09, 2009 1:59 pm

OCC: Åker redan nu på tisdag så hinner tyvärr inte:S
Till överst på sidan Gå ner
Silversmeden

Silversmeden


Antal inlägg : 16
Registreringsdatum : 09-07-21
Ålder : 28
Ort : Visby

Vem är Lich Denn Empty
InläggRubrik: Sv: Vem är Lich Denn   Vem är Lich Denn Emptymån okt 12, 2009 7:26 pm

Yo.

Kommer du att vara med aktivt i detta?
Eller kommer du inte vara på Gotland något särskilt mycket?

/Jacob Silversmed
Ventrue Primogen.
Till överst på sidan Gå ner
Lich

Lich


Antal inlägg : 5
Registreringsdatum : 09-08-05
Ålder : 34
Ort : Berga

Vem är Lich Denn Empty
InläggRubrik: Sv: Vem är Lich Denn   Vem är Lich Denn Emptyons okt 14, 2009 12:36 pm

OOC
HalloHallo:)
Jag bor i Härnösand nu så i regel är jag aktiv här över forumet så om din karraktär vill lära känna min eller bygga upp intriger m.m är det bara att skriva:) Men jag har vänner på gotland och reser dit med jämta mellanrum. Jag kommer att medela i god tid innan så att jag kan medverka i ett lajv om det är något under min vistelse på ön:)

Men större delen av tiden är det här över forumet som man kan träffa Lich, hon är en del av den Italienska camarillan och är förtillfället hemma i Italien.

Sitter och funderar på om din karraktär var på lajvet när hon var där? lite svårt att se med bilden men du får gärna skriva lite om dig:D

Mvh/ Sofia
Till överst på sidan Gå ner
Beauty

Beauty


Antal inlägg : 59
Registreringsdatum : 09-06-30
Ålder : 33
Ort : Växjö

Vem är Lich Denn Empty
InläggRubrik: Sv: Vem är Lich Denn   Vem är Lich Denn Emptyons okt 14, 2009 10:37 pm

du är inte ensam om att nästintill bara vara aktiv på forumet jag har ju flyttat till växjö nu så jag kommer ju inte på så många lajv
Till överst på sidan Gå ner
Lich

Lich


Antal inlägg : 5
Registreringsdatum : 09-08-05
Ålder : 34
Ort : Berga

Vem är Lich Denn Empty
InläggRubrik: Sv: Vem är Lich Denn   Vem är Lich Denn Emptyons okt 14, 2009 10:53 pm

Oki se där, pluggar du?
Jag har inte vart så aktiv på forumet heller sen ja flyttade men jag planerar en ändring på de;) Daggs för mig att hålla Lich lite uppdaterad:P
Till överst på sidan Gå ner
Beauty

Beauty


Antal inlägg : 59
Registreringsdatum : 09-06-30
Ålder : 33
Ort : Växjö

Vem är Lich Denn Empty
InläggRubrik: Sv: Vem är Lich Denn   Vem är Lich Denn Emptytor okt 15, 2009 2:25 pm

jag pluggar till lärare
Till överst på sidan Gå ner
Lich

Lich


Antal inlägg : 5
Registreringsdatum : 09-08-05
Ålder : 34
Ort : Berga

Vem är Lich Denn Empty
InläggRubrik: Sv: Vem är Lich Denn   Vem är Lich Denn Emptytor okt 15, 2009 2:26 pm

Va roligt:D för vilka åldrar?
Till överst på sidan Gå ner
Beauty

Beauty


Antal inlägg : 59
Registreringsdatum : 09-06-30
Ålder : 33
Ort : Växjö

Vem är Lich Denn Empty
InläggRubrik: Sv: Vem är Lich Denn   Vem är Lich Denn Emptytor okt 15, 2009 2:32 pm

dom tidigare åldrarna alltså 1-6 med inriktining matte svenska...
Till överst på sidan Gå ner
Silversmeden

Silversmeden


Antal inlägg : 16
Registreringsdatum : 09-07-21
Ålder : 28
Ort : Visby

Vem är Lich Denn Empty
InläggRubrik: Sv: Vem är Lich Denn   Vem är Lich Denn Emptytor okt 15, 2009 6:24 pm

Beauty skrev:
dom tidigare åldrarna alltså 1-6 med inriktining matte svenska...

Me don't liek teachers.
Till överst på sidan Gå ner
Beauty

Beauty


Antal inlägg : 59
Registreringsdatum : 09-06-30
Ålder : 33
Ort : Växjö

Vem är Lich Denn Empty
InläggRubrik: Sv: Vem är Lich Denn   Vem är Lich Denn Emptyfre okt 16, 2009 4:15 pm

varför dådå? jag ska jobba med dom mindre barnen alltså 1-6 det är ju innan man börjar bygga upp hatet mot skolan dessutom ska man ju försöka bevara nyfikenheten att lära och det är alla i min basgrupp ganska överens om...
Till överst på sidan Gå ner
Sponsored content





Vem är Lich Denn Empty
InläggRubrik: Sv: Vem är Lich Denn   Vem är Lich Denn Empty

Till överst på sidan Gå ner
 
Vem är Lich Denn
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
Visby by Night :: Vampires on the island :: Vem är jag?-
Hoppa till: