Visby by Night
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.


Vampire lajv i Visby.
 
HemLatest imagesSökBli medlemLogga in

 

 Vem är Han? (Fransesco.G)

Gå ner 
3 posters
FörfattareMeddelande
Fransesco. A

Fransesco. A


Antal inlägg : 62
Registreringsdatum : 09-07-10
Ort : Norra ishavet

Vem är Han? (Fransesco.G) Empty
InläggRubrik: Vem är Han? (Fransesco.G)   Vem är Han? (Fransesco.G) Emptytis aug 18, 2009 1:57 pm

(OOC: Det är väll på tiden att jag berättar lite om Fransesco.G)


Namn: Fransesco.G
Ålder: Okänd
Synlig ålder: 17-18

Klan: Det får man väll fråga honom. räkna inte med ett svar bara. Kanske en fråga tillbaka.

Övrigt: Det har uppdagats att han har umgåts med en ghoul vid namn Gloria (Ägs av Guldring) på ett icke acceptabelt sätt.

(Om ni vill ha mer information får ni väll fråga)
Till överst på sidan Gå ner
Gloria

Gloria


Antal inlägg : 59
Registreringsdatum : 09-07-26
Ålder : 36
Ort : Okänd

Vem är Han? (Fransesco.G) Empty
InläggRubrik: Sv: Vem är Han? (Fransesco.G)   Vem är Han? (Fransesco.G) Emptytor aug 20, 2009 2:18 pm

Det är inte många som litar på våran Giovanni. Jag litar på Fransesco, men inte på de som sände honom.
Till överst på sidan Gå ner
Oleander

Oleander


Antal inlägg : 40
Registreringsdatum : 09-06-21
Ålder : 33
Ort : Falun

Vem är Han? (Fransesco.G) Empty
InläggRubrik: Sv: Vem är Han? (Fransesco.G)   Vem är Han? (Fransesco.G) Emptytor aug 20, 2009 5:59 pm

Det är väl klart du litar på honom...
Till överst på sidan Gå ner
Gloria

Gloria


Antal inlägg : 59
Registreringsdatum : 09-07-26
Ålder : 36
Ort : Okänd

Vem är Han? (Fransesco.G) Empty
InläggRubrik: Sv: Vem är Han? (Fransesco.G)   Vem är Han? (Fransesco.G) Emptytor aug 20, 2009 6:17 pm

Hur menar du, Oleander? Neutral
Till överst på sidan Gå ner
Oleander

Oleander


Antal inlägg : 40
Registreringsdatum : 09-06-21
Ålder : 33
Ort : Falun

Vem är Han? (Fransesco.G) Empty
InläggRubrik: Sv: Vem är Han? (Fransesco.G)   Vem är Han? (Fransesco.G) Emptytor aug 20, 2009 6:27 pm

Det är inte mycket jag menar här i... livet... men jag syftar på det som ryktena handlar om. Om de är sanna det vill säga.
Det är inte mycket till rykten i och för sig, mer allmänt vetande av i stort sett hela Camarillan på Gotland. Det är inget illa menat ifrån min sida över huvud taget. Själv tyckte jag han verkade som en trevlig prick de få sekunderna han och jag utbytte ord med varandra. Så missförstå mig inte... Det är lätt att missförstå folk, särskilt med tanke på det nuvarande läget.
Till överst på sidan Gå ner
Gloria

Gloria


Antal inlägg : 59
Registreringsdatum : 09-07-26
Ålder : 36
Ort : Okänd

Vem är Han? (Fransesco.G) Empty
InläggRubrik: Sv: Vem är Han? (Fransesco.G)   Vem är Han? (Fransesco.G) Emptytor aug 20, 2009 6:32 pm

Rykten... allmänt vetande... numera känns det som hela dagssituationen handlar om detta, ingen vet säkert, men alla vet.
Men som sagt, missförstånd uppkommer så alltför lätt. Låtom oss därför stryka ett streck över det här och återgå till viktigare diskutioner.
Jag hoppas på ett bättre samarbete med mindre missförstånd och mera.. ska vi kalla det vänskap?
Till överst på sidan Gå ner
Oleander

Oleander


Antal inlägg : 40
Registreringsdatum : 09-06-21
Ålder : 33
Ort : Falun

Vem är Han? (Fransesco.G) Empty
InläggRubrik: Sv: Vem är Han? (Fransesco.G)   Vem är Han? (Fransesco.G) Emptytor aug 20, 2009 6:51 pm

Ja det var det jag menade. Min kommentar var allmänt flyktig och möjligtvis en aning förhastad.
Om alla inte brydde sig om annat än sådana "problem" så skulle det varken finnas Camarilla eller Sabbat.
Vänskap är ett starkt ord, särskilt om man använder det i samband med en mening angående en person man bara sett vid ett tillfälle. Men jag håller med om att det är något nära det som skulle vara bra att uppnå kindred emellan. Och i det här fallet kindred och ghoul.
Till överst på sidan Gå ner
Gloria

Gloria


Antal inlägg : 59
Registreringsdatum : 09-07-26
Ålder : 36
Ort : Okänd

Vem är Han? (Fransesco.G) Empty
InläggRubrik: Sv: Vem är Han? (Fransesco.G)   Vem är Han? (Fransesco.G) Emptytor aug 20, 2009 7:05 pm

Ja, men liksom ni svarade jag lite förhastat. Vänskap är ett starkt ord och lite felplacerat, men det var det närmsta jag kom på för tillfället.
Till överst på sidan Gå ner
Fransesco. A

Fransesco. A


Antal inlägg : 62
Registreringsdatum : 09-07-10
Ort : Norra ishavet

Vem är Han? (Fransesco.G) Empty
InläggRubrik: Sv: Vem är Han? (Fransesco.G)   Vem är Han? (Fransesco.G) Emptytis aug 25, 2009 1:54 pm

Det gör mig glad att ni inte tycker illa om mig Herr Oleander.
Och fröken Gloria. Min ängel, dina ord gör mig som alltid lika lycklig.
Till överst på sidan Gå ner
Gloria

Gloria


Antal inlägg : 59
Registreringsdatum : 09-07-26
Ålder : 36
Ort : Okänd

Vem är Han? (Fransesco.G) Empty
InläggRubrik: Sv: Vem är Han? (Fransesco.G)   Vem är Han? (Fransesco.G) Emptytis aug 25, 2009 3:08 pm

Och Edra vackra ord tycks aldrig ta slut. Men det gör mig intet, tvärtom.. Jag uppskattar dem, mycket.
Till överst på sidan Gå ner
Sponsored content





Vem är Han? (Fransesco.G) Empty
InläggRubrik: Sv: Vem är Han? (Fransesco.G)   Vem är Han? (Fransesco.G) Empty

Till överst på sidan Gå ner
 
Vem är Han? (Fransesco.G)
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
Visby by Night :: Vampires on the island :: Vem är jag?-
Hoppa till: