Visby by Night
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.


Vampire lajv i Visby.
 
HemLatest imagesSökBli medlemLogga in

 

 Möte vid profeten

Gå ner 
5 posters
FörfattareMeddelande
Hackern

Hackern


Antal inlägg : 170
Registreringsdatum : 09-07-02
Ålder : 30
Ort : Klintehamn

Möte vid profeten Empty
InläggRubrik: Möte vid profeten   Möte vid profeten Emptyfre aug 28, 2009 10:32 pm

Förgöraren utnämner sig själv till krigsherre över Gotland. Detta ger honom full makt över militär och alla militära angelägenheter under krigstid. Han har fått stöd av Profeten, Murveln, Gangstern och Torpeden . Varulvarna kan kanske hjälpa oss driva bort sabatten från Gotland. Varulvarna är ganska instabila och bör hanteras med försiktighet. Någon som har någon information om Sabbaten skall höra av sig till Förgöraren. Förgöraren blir den nya Senechalen.
Till överst på sidan Gå ner
Guldring

Guldring


Antal inlägg : 92
Registreringsdatum : 09-07-13
Ålder : 32
Ort : Hemlig

Möte vid profeten Empty
InläggRubrik: Sv: Möte vid profeten   Möte vid profeten Emptyfre aug 28, 2009 10:49 pm

Som läget ser ut nu, vore Förgöraren ypperlig till plasten. Om han vill leda armén så låt så ske.

Skall inte Fursten kontaktas angående sabbaten? I alla fall en statusrapport, är det så svårt? Som jag nu hört är just nu, Giovannin hos Varulvarna.
Någon som kan bekräfta detta?

/Furste Guldring
Till överst på sidan Gå ner
Hackern

Hackern


Antal inlägg : 170
Registreringsdatum : 09-07-02
Ålder : 30
Ort : Klintehamn

Möte vid profeten Empty
InläggRubrik: Sv: Möte vid profeten   Möte vid profeten Emptyfre aug 28, 2009 11:45 pm

Ja, han är för tillfället är han på väg/där. Sabbaten har landstigit i Bursvik det är det jag har hört. Björkman var med sabbats medlemmarna som gräver upp Lojsta hed. Det var alltså inte Camarillan som drev bort varulvarna därifrån.
Till överst på sidan Gå ner
Fransesco. A

Fransesco. A


Antal inlägg : 62
Registreringsdatum : 09-07-10
Ort : Norra ishavet

Möte vid profeten Empty
InläggRubrik: Sv: Möte vid profeten   Möte vid profeten Emptylör aug 29, 2009 2:27 am

OOC: Ja, Geovanni offrade sig för Guldring inatt. Det var ädelt av honom.
Till överst på sidan Gå ner
Alexander_Vendstadt

Alexander_Vendstadt


Antal inlägg : 63
Registreringsdatum : 09-08-03
Ålder : 43

Möte vid profeten Empty
InläggRubrik: Sv: Möte vid profeten   Möte vid profeten Emptylör aug 29, 2009 4:42 am

OOC:
Ska bli intressant att se hur Mandrake ställer sig till Krigsherren.
Till överst på sidan Gå ner
Mandrake.

Mandrake.


Antal inlägg : 34
Registreringsdatum : 09-07-14
Ålder : 32

Möte vid profeten Empty
InläggRubrik: Sv: Möte vid profeten   Möte vid profeten Emptylör aug 29, 2009 8:45 am

jag förstår inte varför vi skall överge det förra systemet när allt började hamla på plats, dessutom är det bara dumt att rusta för strid när vi inte ens vet vart vår fiende gömmer sig??
Till överst på sidan Gå ner
Hackern

Hackern


Antal inlägg : 170
Registreringsdatum : 09-07-02
Ålder : 30
Ort : Klintehamn

Möte vid profeten Empty
InläggRubrik: Sv: Möte vid profeten   Möte vid profeten Emptylör aug 29, 2009 9:00 am

Säg inte att jag hänger med mer i sabbat attacken och jag är ny anländ /facepalm. Ajja, sabbaten har landstigit i Bursvik det vet vi. Och vi misstänker att dom har sin huvudbas vid lojsta hed där dom hjälper Björkman gräva
Till överst på sidan Gå ner
Guldring

Guldring


Antal inlägg : 92
Registreringsdatum : 09-07-13
Ålder : 32
Ort : Hemlig

Möte vid profeten Empty
InläggRubrik: Sv: Möte vid profeten   Möte vid profeten Emptylör aug 29, 2009 10:16 am

Fransesco. G skrev:
OOC: Ja, Geovanni offrade sig för Guldring inatt. Det var ädelt av honom.

OOC: Kanske dumdristigt av honom?
Till överst på sidan Gå ner
Guldring

Guldring


Antal inlägg : 92
Registreringsdatum : 09-07-13
Ålder : 32
Ort : Hemlig

Möte vid profeten Empty
InläggRubrik: Sv: Möte vid profeten   Möte vid profeten Emptylör aug 29, 2009 10:20 am

Nyanländ? Jag har inte blivit underrättad om detta. Presentera dig snarast..

//Furste Guldring
Till överst på sidan Gå ner
Fransesco. A

Fransesco. A


Antal inlägg : 62
Registreringsdatum : 09-07-10
Ort : Norra ishavet

Möte vid profeten Empty
InläggRubrik: Sv: Möte vid profeten   Möte vid profeten Emptylör aug 29, 2009 10:33 am

OOC: Guldring, du kanske borde vara tacksam. Geovanni kan bara berätta för Varulvarna vem som tog över efter Alexander. Då kommer du nog få en trevlig överaskning
Till överst på sidan Gå ner
Sponsored content





Möte vid profeten Empty
InläggRubrik: Sv: Möte vid profeten   Möte vid profeten Empty

Till överst på sidan Gå ner
 
Möte vid profeten
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1
 Liknande ämnen
-
» Profeten (vem jag är)
» Profeten död??

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
Visby by Night :: Vampires on the island :: Vem är jag?-
Hoppa till: