Visby by Night
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.


Vampire lajv i Visby.
 
HemLatest imagesSökBli medlemLogga in

 

 Oleander bjuder in

Gå ner 
+2
Förgöraren
Oleander
6 posters
FörfattareMeddelande
Oleander

Oleander


Antal inlägg : 40
Registreringsdatum : 09-06-21
Ålder : 33
Ort : Falun

Oleander bjuder in Empty
InläggRubrik: Oleander bjuder in   Oleander bjuder in Emptytis sep 01, 2009 9:33 pm

Ja, för alla som inte vet det skulle jag bara ta att säga att jag är den nya primogenen för Toreador och har varit det i en vecka ungefär nu. Ville bar offentliggöra det så att ingen missat det.

Men nog om sådant larv, jag ska komma till saken helt enkelt. Det är så att i sådana stunder som denna bör vi inte bara tänka på att slåss och rusta oss utan måste också tänka på att livet... eller ja... ska gå vidare som det brukar om man så kan säga. Därför har jag beslutat att till min nästa förshow för nästa föreställning här på länsteatern ska alla bröder och systrar bjudas in. De som väljer att inte komma behöver såklart inte det men jag kan lova att det blir en sju helvetes show.
De som jag inte skickat privata medelanden till är lika välkomna som de jag har gjort det. Dock behöver jag veta ganska snart vilka som kommer och inte kommer med tanke på biljetter och pengar och sådant. Så svara här eller genom ett privat medelande om ni kommer. De som inte svarar garanteras inga biljetter. Ta med er ghouls om ni så vill, dom är väl bara ute och ränner elände annars.
Ni kanske tror att jag är helt galen som tänker på något sådant här i stunder som denna men som jag sa så bör man inte bara tänka på saker som är relevanta utan även på saker som frambringar andra känslor än hat och ilska.

Så nog om predikande, vad pjäsen handlar om är topphemligt, kalla mig paranoid men jag vill inte att mina briljanta planer ska läcka ut till folk som kan förstöra dom innan jag hinner bli klar. Det enda som jag kan avslöja är att pjäsen heter "Den Östra Dörren" och jag garanterar en fullspäckad föreställning för till och med de som inte förstår sig på konst över huvud taget.


Datum och tid: Fredag 4/9 klockan 22:00-00:30

Notera att det kommer vistas människor på platsen så om det är någon anledning till att inte komma är folk bara larviga. Detta är en slags VIP förshow, det officiella släppet av showen kommer visas kvällen efter. Så det är ett privilegium.
De som vill stanna kvar efteråt för umgängets skull får såklart göra det, dock kommer jag själv vara upptagen under föreställningen och förmodligen ett tag efteråt.

Det här är förmodligen mitt bästa teatraliska verk hitintills.
Det var allt för mig.

// Toreadors Primogen Oleander/Konstnären


((OOC: Detta är inget minilajv bara ett bevis på att konstnären verkligen jobbar Razz))
Till överst på sidan Gå ner
Förgöraren

Förgöraren


Antal inlägg : 87
Registreringsdatum : 09-07-13
Ålder : 31
Ort : follingbo

Oleander bjuder in Empty
InläggRubrik: Sv: Oleander bjuder in   Oleander bjuder in Emptytis sep 01, 2009 10:23 pm

jag kommer med min ghoul yxa vi hoppas på en underbar show.

MVH. Förgöraren
Krigsherre samt vice furste över gotland

OOC: AWSOME han jobbar Wink
Till överst på sidan Gå ner
Profeten

Profeten


Antal inlägg : 137
Registreringsdatum : 09-06-22
Ålder : 29
Ort : Klintehamn

Oleander bjuder in Empty
InläggRubrik: Sv: Oleander bjuder in   Oleander bjuder in Emptyons sep 02, 2009 12:50 am

Vart då? men jag kommer, och drar med mig så många Ghouls jag kan
Till överst på sidan Gå ner
Oleander

Oleander


Antal inlägg : 40
Registreringsdatum : 09-06-21
Ålder : 33
Ort : Falun

Oleander bjuder in Empty
InläggRubrik: Sv: Oleander bjuder in   Oleander bjuder in Emptyons sep 02, 2009 2:38 pm

Profeten...

Citat :
Därför har jag beslutat att till min nästa förshow för nästa föreställning här på länsteatern ska alla bröder och systrar bjudas in.

Jag trodde jag hade varit tydlig nog när det gäller platsen men tydligen inte. På länsteatern självfallet ska evenemanget hållas.

Förgöraren...

Utmärkt min gode herre, jag är glad att någon ser allvaret i min konst. Jag förbereder så bra platser som möjligt för dig och din ghoul.

Alla andra...

Såklart kommer de bästa platserna gå till mina kära kindred men ju förr man anmäler intresse desto bättre platser.
Till överst på sidan Gå ner
SpeledarenOskar
Admin
SpeledarenOskar


Antal inlägg : 75
Registreringsdatum : 09-06-19
Ålder : 43
Ort : Visby

Oleander bjuder in Empty
InläggRubrik: Sv: Oleander bjuder in   Oleander bjuder in Emptyons sep 02, 2009 3:13 pm

Nicholas Hunter skall förära din föreställning med sin närvaro. Han (Jag) kommer gärna och ser den.
Till överst på sidan Gå ner
Profeten

Profeten


Antal inlägg : 137
Registreringsdatum : 09-06-22
Ålder : 29
Ort : Klintehamn

Oleander bjuder in Empty
InläggRubrik: Sv: Oleander bjuder in   Oleander bjuder in Emptyons sep 02, 2009 10:47 pm

Jag kommer också dit, vet inte hur många Ghouls jag drar med mig
Till överst på sidan Gå ner
Gammelbjörnen

Gammelbjörnen


Antal inlägg : 66
Registreringsdatum : 09-07-08
Ålder : 42

Oleander bjuder in Empty
InläggRubrik: Sv: Oleander bjuder in   Oleander bjuder in Emptyons sep 02, 2009 11:44 pm

Hmm, teater hade varit trevligt, (i stället för cinematografen), men tyvvär så jobbar även jag... Herr Torpeden och jag är då uptagna med en taktisk operation som förgöraren har beodrat oss till. Död åt Sabbathen!




OOC: Jag och Filip spelar en Warhammer-match och förbereder inför turneringen. Razz
Till överst på sidan Gå ner
Guldring

Guldring


Antal inlägg : 92
Registreringsdatum : 09-07-13
Ålder : 32
Ort : Hemlig

Oleander bjuder in Empty
InläggRubrik: Sv: Oleander bjuder in   Oleander bjuder in Emptytor sep 03, 2009 3:43 pm

Jag kommer, hoppas på en angenäm kväll.

http://Herr.Guldring
Furste af Gotland
Till överst på sidan Gå ner
Sponsored content





Oleander bjuder in Empty
InläggRubrik: Sv: Oleander bjuder in   Oleander bjuder in Empty

Till överst på sidan Gå ner
 
Oleander bjuder in
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
Visby by Night :: Vampires on the island :: Vem är jag?-
Hoppa till: