Visby by Night
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.


Vampire lajv i Visby.
 
HemLatest imagesSökBli medlemLogga in

 

 Camarillans titlar.

Gå ner 
2 posters
FörfattareMeddelande
Gammelbjörnen

Gammelbjörnen


Antal inlägg : 66
Registreringsdatum : 09-07-08
Ålder : 42

Camarillans titlar. Empty
InläggRubrik: Camarillans titlar.   Camarillans titlar. Emptytor aug 06, 2009 2:38 pm

Camarillan (spanska, uttalas [ka-ma-riJ-A], betyder klique, en liten grupp eliter) har en titel som heter HARPYA.
Denna titel innehas oftast av Toreadorer, och är en jobbig men effektiv hjälp till Elysiumets Väktare.
Deras roll är att bevar fred, genom att häckla alla som tar till våld eller beter sig ociviliserat, genom att mobba dom SOCIALT.

Så, har vi några med denna roll här på Gotland eller?
"Björnen" skulle inte vara ett helt dåligt val, tror jag.
Till överst på sidan Gå ner
Alexander_Vendstadt

Alexander_Vendstadt


Antal inlägg : 63
Registreringsdatum : 09-08-03
Ålder : 43

Camarillans titlar. Empty
InläggRubrik: Sv: Camarillans titlar.   Camarillans titlar. Emptytor aug 13, 2009 4:41 am

Förutom at Björnen numera är Primogen och Harpyorna stod oftast utanför primogenen för att inte missbruka sin ställning till att låta bli att gå efter den klan de representerar.

Personligen anser jag att den Yngsta skulle vara ett bra val.

Vem är förresten Keeper of Elysium?
Till överst på sidan Gå ner
Gammelbjörnen

Gammelbjörnen


Antal inlägg : 66
Registreringsdatum : 09-07-08
Ålder : 42

Camarillans titlar. Empty
InläggRubrik: Sv: Camarillans titlar.   Camarillans titlar. Emptytor aug 13, 2009 2:37 pm

För det första så skrev jag den här tråden över en vecka innan Björnen blev primogen.
För det andra så spelar det ingen roll med sådana titlar förens vi har återfört Camarilla-styre på ön!
För det tredje, så kan Elysiumet ändra plats, och det är alltid den Kindred som äger domänen som är Keeper.
Till överst på sidan Gå ner
Sponsored content





Camarillans titlar. Empty
InläggRubrik: Sv: Camarillans titlar.   Camarillans titlar. Empty

Till överst på sidan Gå ner
 
Camarillans titlar.
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
Visby by Night :: Vampires on the island :: Regler-
Hoppa till: