Visby by Night
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.


Vampire lajv i Visby.
 
HemLatest imagesSökBli medlemLogga in

 

 Profeten död??

Gå ner 
+8
Mandrake.
Guldring
Gammelbjörnen
Fransesco. A
Blod
Murvel
Gloria
Hackern
12 posters
Gå till sida : Föregående  1, 2
FörfattareMeddelande
Guldring

Guldring


Antal inlägg : 92
Registreringsdatum : 09-07-13
Ålder : 32
Ort : Hemlig

Profeten död?? - Sida 2 Empty
InläggRubrik: Sv: Profeten död??   Profeten död?? - Sida 2 Emptymån okt 05, 2009 8:55 pm

Om profeten inte visar sig snart så måste vi tillta åtgärder, vi kan inte riskera att någon i sabbaten har tagit över dennes ghouls och på så sätt använda dem till spioner mot oss själva. Vi måste framskaffa konkreta bevis, Nosferatus gör det ni förmåga till och skaffa fram information om Profetens nuvarande läge.

//Sven Guldring
Furste af Gotland
Till överst på sidan Gå ner
Murvel

Murvel


Antal inlägg : 61
Registreringsdatum : 09-07-24
Ålder : 33
Ort : Bäl

Profeten död?? - Sida 2 Empty
InläggRubrik: Sv: Profeten död??   Profeten död?? - Sida 2 Emptymån okt 05, 2009 8:57 pm

Guldring skrev:
Om profeten inte visar sig snart så måste vi tillta åtgärder, vi kan inte riskera att någon i sabbaten har tagit över dennes ghouls och på så sätt använda dem till spioner mot oss själva. Vi måste framskaffa konkreta bevis, Nosferatus gör det ni förmåga till och skaffa fram information om Profetens nuvarande läge.

//Sven Guldring
Furste af Gotland


Vore det inte bäst, ärade Herre, att låsa in alla Ghouler som springer runt utan någon "drog"?
Ska jag bussa Hackern på dom medans jag letar runt efter Profeten med våran hund?
Till överst på sidan Gå ner
Fransesco. A

Fransesco. A


Antal inlägg : 62
Registreringsdatum : 09-07-10
Ort : Norra ishavet

Profeten död?? - Sida 2 Empty
InläggRubrik: Sv: Profeten död??   Profeten död?? - Sida 2 Emptymån okt 05, 2009 9:36 pm

Det är fortfarande förvånande att ingen ber mig om hjälp. Jag kan ju ta reda på saker om ni vill det.
Till överst på sidan Gå ner
Guldring

Guldring


Antal inlägg : 92
Registreringsdatum : 09-07-13
Ålder : 32
Ort : Hemlig

Profeten död?? - Sida 2 Empty
InläggRubrik: Sv: Profeten död??   Profeten död?? - Sida 2 Emptymån okt 05, 2009 10:39 pm

Utan deras "drog" Murvel, lär de bli till blott damm..

Ni andra som sitter på kunskap också, bidra, så vi får klarhet i detta, om Franesco sitter inne med information angående Profeten så får han meddela detta snarast, det är din rättighet mot Camarillan och dess medlemmar.

//Sven Guldring
Furste af Gotland
Till överst på sidan Gå ner
Gloria

Gloria


Antal inlägg : 59
Registreringsdatum : 09-07-26
Ålder : 36
Ort : Okänd

Profeten död?? - Sida 2 Empty
InläggRubrik: Sv: Profeten död??   Profeten död?? - Sida 2 Emptymån okt 05, 2009 11:09 pm

Tillåt mig att göra en liten rättelse av min mästare.
Ghouler utan blod blir nödvändigtvis inte "damm". Det beror fullständigt på deras ålder. Endast extremt gamla ghouler blir damm när de får slut på blod. En ghoul återgår till sin egentliga ålder. Är det en ung ghoul blir han kanske några år äldre, men likväl blir de farliga när de får slut på blod.


Senast ändrad av Gloria den tis okt 06, 2009 7:30 am, ändrad totalt 1 gång
Till överst på sidan Gå ner
Guldring

Guldring


Antal inlägg : 92
Registreringsdatum : 09-07-13
Ålder : 32
Ort : Hemlig

Profeten död?? - Sida 2 Empty
InläggRubrik: Sv: Profeten död??   Profeten död?? - Sida 2 Emptytis okt 06, 2009 12:16 am

Vad har man inte ghouler till, lika klipsk och snabb att rätta mig som alltid min kära Gloria.. Självklart, de av låg ålder blir äldre, de som redan är av hög ålder möter dammets värld..
Till överst på sidan Gå ner
Fransesco. A

Fransesco. A


Antal inlägg : 62
Registreringsdatum : 09-07-10
Ort : Norra ishavet

Profeten död?? - Sida 2 Empty
InläggRubrik: Sv: Profeten död??   Profeten död?? - Sida 2 Emptytis okt 06, 2009 2:18 pm

Jag har en rättighet till den Camarilla som lämnade mig att dö till Varulvarna? En Rättighet?! Så jag ska hjälpa personer som vill se mig dödare?!


Nåväl. Vad har informationen för pris?
Till överst på sidan Gå ner
Guldring

Guldring


Antal inlägg : 92
Registreringsdatum : 09-07-13
Ålder : 32
Ort : Hemlig

Profeten död?? - Sida 2 Empty
InläggRubrik: Sv: Profeten död??   Profeten död?? - Sida 2 Emptytis okt 06, 2009 5:08 pm

Dina aggressioner bör riktas mot annat håll, Andolini. Jag var ej vid platsen när denna företeelse skedde, det var icke MIN order att du skulle kastas till ulvarna. De närvarande vid platsen, vid den tidpunkten, ansvarade för detta som skedde och om du tar illa upp, klaga hos dessa. När du har fått de andras respekt så kommer icke en sådan här händelse att ske igen. Ge och ta kallas detta.

Hur kom herrn ut om man får påpeka detta? Hm..?
Om du inte gillar öns Camarilla, varför valde du då att gå med i den?

/Sven Guldring
Furste af Gotland
Till överst på sidan Gå ner
Fransesco. A

Fransesco. A


Antal inlägg : 62
Registreringsdatum : 09-07-10
Ort : Norra ishavet

Profeten död?? - Sida 2 Empty
InläggRubrik: Sv: Profeten död??   Profeten död?? - Sida 2 Emptytis okt 06, 2009 6:21 pm

Ja, om jag inte hade övertalat dig hade jag vandrat i de dödas land just nu. Then again. Att överatala dig var inte det svåraste.
Sen måste jag inte gilla alla i Camarillan, Och personerna lovade att få tillbaka mig, och han som lovade skall få ett straff någon dag, inte död. Nej då. Han kommer märka det efter hans tid är kommen. Han skall få veta vad evig fördömelse är. Och vad det innebär att bråka med en Giovanni.


Senast ändrad av Fransesco. A den ons okt 07, 2009 3:04 pm, ändrad totalt 1 gång
Till överst på sidan Gå ner
Hackern

Hackern


Antal inlägg : 170
Registreringsdatum : 09-07-02
Ålder : 30
Ort : Klintehamn

Profeten död?? - Sida 2 Empty
InläggRubrik: Sv: Profeten död??   Profeten död?? - Sida 2 Emptytis okt 06, 2009 7:32 pm

Fransesco. A skrev:
Och vad det innebär att bråka med en Geovanni.
Wait wut. Var inte du Andolini??
Till överst på sidan Gå ner
Fransesco. A

Fransesco. A


Antal inlägg : 62
Registreringsdatum : 09-07-10
Ort : Norra ishavet

Profeten död?? - Sida 2 Empty
InläggRubrik: Sv: Profeten död??   Profeten död?? - Sida 2 Emptytis okt 06, 2009 7:35 pm

Jag syftade på Krafterna, inte Klanen. Förstår du pojkspoling?
Till överst på sidan Gå ner
SpeledarenOskar
Admin
SpeledarenOskar


Antal inlägg : 75
Registreringsdatum : 09-06-19
Ålder : 43
Ort : Visby

Profeten död?? - Sida 2 Empty
InläggRubrik: Sv: Profeten död??   Profeten död?? - Sida 2 Emptyons okt 07, 2009 12:19 pm

"GULDRING!
LÄT DU GIOVANNIN ÖVERTALA DIG TILL ATT GE BORT EN TREDJEDEL AV GOTLAND TILL VARULVARNA? DU VAR INTE ENS FÖDD DEN DAG SOM VI KARVADE DENNA Ö UR SABBATENS DÖDA NÄVAR. NÄR VENDSTADT KOMMER TILLBAKA LIGGER DU RISIGT TILL"
- Nicholas Hunter
Till överst på sidan Gå ner
Gloria

Gloria


Antal inlägg : 59
Registreringsdatum : 09-07-26
Ålder : 36
Ort : Okänd

Profeten död?? - Sida 2 Empty
InläggRubrik: Sv: Profeten död??   Profeten död?? - Sida 2 Emptyons okt 07, 2009 5:16 pm

Jag är säker att han har en bra anledning. Dock känner jag inte till den.
Så om Ni är så god att inte skrika ut det så här, min gode Hunter. Sätt er istället ner prata om det här på en förnuftig nivå är Ni vänlig.
Till överst på sidan Gå ner
Fransesco. A

Fransesco. A


Antal inlägg : 62
Registreringsdatum : 09-07-10
Ort : Norra ishavet

Profeten död?? - Sida 2 Empty
InläggRubrik: Sv: Profeten död??   Profeten död?? - Sida 2 Emptyons okt 07, 2009 5:23 pm

Det är väll bara till att jaga bort varulvarna igen? Inga mer problem med det. Ni har lyckats en gång. Ni kan väll klara det igen.
Till överst på sidan Gå ner
Guldring

Guldring


Antal inlägg : 92
Registreringsdatum : 09-07-13
Ålder : 32
Ort : Hemlig

Profeten död?? - Sida 2 Empty
InläggRubrik: Sv: Profeten död??   Profeten död?? - Sida 2 Emptyons okt 07, 2009 11:40 pm

Efter allt som har hänt min gode Hunter, så låg vi nära att få ännu en fiende i denna tid av oro. Nu ligger vi på god vilja med Ulvarna. Dessutom, deras terriotorium avgränsar nu den södra delen av Gotland, i vilken sabbaten har tillgång till hamnar. Det var i ett förbyggande syfte och som Andolini säger, det är inte helt omöjligt att ta tillbaka det som en gång var vårat.

Vad gäller Alexander, som jag fortfarande respekterar, finner nog fördelar med detta. Det finns fördelar med allt Nicholas.

/Sven Guldring
Furste af Gotland
Till överst på sidan Gå ner
Fransesco. A

Fransesco. A


Antal inlägg : 62
Registreringsdatum : 09-07-10
Ort : Norra ishavet

Profeten död?? - Sida 2 Empty
InläggRubrik: Sv: Profeten död??   Profeten död?? - Sida 2 Emptytor okt 08, 2009 9:51 am

Ja, det är ju ändå bara varulvar, inte låt oss säga. Demoner. Det hade varit lite jobbigare. Håller du inte med?
Till överst på sidan Gå ner
Guldring

Guldring


Antal inlägg : 92
Registreringsdatum : 09-07-13
Ålder : 32
Ort : Hemlig

Profeten död?? - Sida 2 Empty
InläggRubrik: Sv: Profeten död??   Profeten död?? - Sida 2 Emptytor okt 08, 2009 2:42 pm

Självfallet, det finns större faror än varulvar. Demoner kan vi garanterat stå emot. Vi har kunskapen att fördriva dem, eller i alla fall att hålla dem på avstånd.
Till överst på sidan Gå ner
SpeledarenOskar
Admin
SpeledarenOskar


Antal inlägg : 75
Registreringsdatum : 09-06-19
Ålder : 43
Ort : Visby

Profeten död?? - Sida 2 Empty
InläggRubrik: Sv: Profeten död??   Profeten död?? - Sida 2 Emptytor okt 08, 2009 3:05 pm

"Neonater! Ni har ingen kännedom om de starkare krafterna i våran mörka värld. Guldring, håll bättre styr på din ghoul, jag förväntar mig en officell ursäkt för dess försök till egen vilja genom att beblanda sig i öns politik."
-Nicholas Hunter
Till överst på sidan Gå ner
Gloria

Gloria


Antal inlägg : 59
Registreringsdatum : 09-07-26
Ålder : 36
Ort : Okänd

Profeten död?? - Sida 2 Empty
InläggRubrik: Sv: Profeten död??   Profeten död?? - Sida 2 Emptytor okt 08, 2009 11:49 pm

Förlåt mitt övertramp, Mr Hunter. Jag ber härmed om ursäkt för mitt beteende. Det var överilat och ogenomtänkt av mig att ta ton i er politik. Jag ska hålla mig till människornas politikersystem i framtiden.
Till överst på sidan Gå ner
Guldring

Guldring


Antal inlägg : 92
Registreringsdatum : 09-07-13
Ålder : 32
Ort : Hemlig

Profeten död?? - Sida 2 Empty
InläggRubrik: Sv: Profeten död??   Profeten död?? - Sida 2 Emptyfre okt 09, 2009 4:57 pm

Jag ursäktar till viss del min ghouls utsägande, hon borde dock veta bättre, vilket jag skall se till nu. Hon ska få sitt straff för detta.. Jag är furste så om min ghoul är för utsträvig i sin talan så ska ingen ifrågasätta detta mer än en bedjan om att ghoulen bör hålla sig utanför. Jag kan hålla med dig Hunter ghouler ska inte blanda sig i politiska ärenden.


Senast ändrad av Guldring den lör okt 10, 2009 12:50 am, ändrad totalt 1 gång
Till överst på sidan Gå ner
Fransesco. A

Fransesco. A


Antal inlägg : 62
Registreringsdatum : 09-07-10
Ort : Norra ishavet

Profeten död?? - Sida 2 Empty
InläggRubrik: Sv: Profeten död??   Profeten död?? - Sida 2 Emptyfre okt 09, 2009 6:45 pm

Om du är furste borde du bestämma när hon går för långt. Lagen är din, du gör som du vill. och folket skall böja sig efter din vilja. Annars kan du lika gärna stiga ner från tronen. "Prins" av gotland
Till överst på sidan Gå ner
Gammelbjörnen

Gammelbjörnen


Antal inlägg : 66
Registreringsdatum : 09-07-08
Ålder : 42

Profeten död?? - Sida 2 Empty
InläggRubrik: Sv: Profeten död??   Profeten död?? - Sida 2 Emptyfre okt 16, 2009 11:49 am

Men för farao! GE FAN I VARULVARNA!
Herr Hunter, och alla andra, var vänliga tryck in denna lilla bit information i edra tjocka huvuden:
Varulvarna är starkare än oss! Dom var här före oss! Och vissa delar av gotland är av RELIGIÖS betydelse för dem!
Endast tack vare att vi i camarillan är så organiserade och ärofulla, har vi kunnat ta över ön så till den milda grad vi faktiskt har i dag. Och jag kan säga er, att så länge jag har olevat, har det alltid funnits plats för dem i vildmarken, och de har aldrig varit underkuvade.

Och de använder internet också, så om vi tvingar dem av ön, så kommer vi få påhälsning av varenda varulv med ett modem eller bredband på denna sida av guds skapelse.
Till överst på sidan Gå ner
Tigern

Tigern


Antal inlägg : 2
Registreringsdatum : 09-09-03
Ålder : 34
Ort : Skogen

Profeten död?? - Sida 2 Empty
InläggRubrik: Sv: Profeten död??   Profeten död?? - Sida 2 Emptysön okt 18, 2009 11:20 am

i agree with gammelbjörnen to the point that you DON'T wanna mess with the lycans, believe me there is never a real victory against the lycans as even if you will "win" there will be terrible costs and ramifications
This cant be stressed enough
Till överst på sidan Gå ner
http://www.tue.nu
Sponsored content





Profeten död?? - Sida 2 Empty
InläggRubrik: Sv: Profeten död??   Profeten död?? - Sida 2 Empty

Till överst på sidan Gå ner
 
Profeten död??
Till överst på sidan 
Sida 2 av 2Gå till sida : Föregående  1, 2
 Liknande ämnen
-
» Profeten (vem jag är)
» Möte vid profeten

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
Visby by Night :: Vampires on the island :: Vem är jag?-
Hoppa till: